fingrad i klassrummet

hejsan hoppsan snoppen!
dagens inlägg handlar om en ganska vanlig fettish!

De är ganska vanligt och särskit hos killar att ha sex eller göra någonting sexuellt på ofentliga ställen att ta risken att bli påkommen.
en vän till mig berättade för mig att en mycket cool plats var att bli pullad/fingrad i ett klassrum, medans lärare och andra elever va i samma rum.. att pirret i magen från både njutningen från fingrandet och nervösiteten från att någon kanske skulle komma på dom. De var ju inte så att de var helt tänt i klassrummet utan de var mörkt under en filmtittar stund.

Nakdelen är väl den att man vet ju inte vad man ska göra ifall man blir påkomna, tex i min väns fall vad hade dom gjort och sagt ifall läraren hade kommit på dom?. vad hade dom sagt ifall dom hade blivit påkommen till rektorn?, mycket generad hade dom ju självklart blivit men vilken bortförklaring hade dom kunnat säga? typ ahh förlåt var kåt, och toaletten var upptagen, eller vad? haha

Ps. pröva! de är roligt


Tack för ni tittade in, lämna gärna en kommentar så får ni min msn så kan ni berätta om någon pinsam händelse du vill dela med dig av som min vän!.


Kommentarer
Postat av: Kåtpojke

Jävla asså , kan lika bra skriva ner här , är endå anonym.Har gjort det läraren kom nt på , jag pullade en tjej i skolan och det var inne i toaletten (i tjejernas då ;)) stönade hon, rektons kontor var ovanför , han kommer ner och går in i toan , så frågar han oss vad vi gör så öppnade han dörren medans vi hade sex och pullade . Min tjej var helt naken och jag var bara i boxer, min snopp var ute.Hon fortsatte stöna medans rekton kollade på , men han sa bara att vi ska snacka senare jag gick upp sen till han och så frågade han ifall jag njöt så skratta jag men han kollade alvarlligt men brydde inte mig , iaf så sa han att jag fick ta det hemma :)!



2010-12-18 @ 20:43:35
Postat av: ägaren

Hejsan kåtpojke, det var en väldigt spännande och rolig upplevelse, jag funderar på att senare ta med detta i ett inlägg ifall jag får fler roliga historier :).



kyss och smek!

2010-12-18 @ 23:29:45
URL: http://darkknowledge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0