God jul.

God jul mina underbara läsare!. jag är hemskt ledsen att jag inte har uppdaterat nu på några dagar, har varit bort rest. men huumm.. har ni passat på att ha lite julmys med den ni tycker om?

jag rekomenderar att vara i en mysig liten stuga långt bort från allt med den du tycker om, öppen spis, massa glögg och snö utanför stugan. massor av förspel och sedan rajtantajtan, glöm inte heller bort eftersex myset de är ju de bästa ju !

Glöm nu inte bort att tala om för den du tycker om hur mycket den personen betyder för just dig!
jag lovar det kommer fler inlägg men idag tycker jag att det räcker med ett sådant här underbart känslofullt inlägg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0