Hjälp? tävling?

Jag funderar på en sak!

Skulle ni vara intresserad av att vara med i tävlingar här på sexbloggen?. Det kommer självklart vara olika sorters priser!
Kanske till och med någonting ni kan använda tillsammans vem vet?!.
Isf tänkte jag starta en tävling nu snart, tävlingen kommer ändast bli av ifall de är mer än 10-15 deltagare !

Gör reklam för min sexblogg!
länka min blogg till alla dina nära och kära, och kopiera sedan att du har gjort de tex på din blogg, facebook.

Priset blir en överraskning!
värde; 100 kr


Kommentarer
Postat av: ANONYM BRUSH!

Jag tycker nt att din blogg handlar om så mycke , okeej bra fakta men endå nt . Du borde nog ändra din bloggsida . Ist för att du har i rosa som är redan färdigt om du fattar ;)!



2010-12-15 @ 17:56:38
Postat av: ägaren

jag har denna designe för att jag har inte hunnit skaffa mig någonting eget. och har dessvärre inte förmågan till de heller. den som kan får gärna göra de.

2010-12-15 @ 18:04:55
URL: http://darkknowledge.blogg.se/
Postat av: ANONYM BRUSH!

Ahaa asså det är endå skitlätt att fixa sin blogg finns sidor som visar , om man fattar . Sök på google bara blogg.se designe så kommer det fram grejer om hur du kan fixa de ;) , funkar skit bra.Du borde ha lite mer fakta om sexställningar finns alltd Kamasutra :P!



Älskar din blogg annars fortsätt så , jävligt bra kan jag säga !

2010-12-18 @ 20:36:36
Postat av: ägaren

tack för förslagen, min vän skall hjälpa mig ist :D. jag är inte så teknisk elr vad man säger ahha

2010-12-19 @ 16:03:56
URL: http://darkknowledge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0