Petra intervju

1; är du oskuld?, om inte vem tappade du den med? och hur gammal var du?

Svar; Oskuld NEJ. Ålder då jag blev av med oskulden 14år. Med vem Hemligt.


2; Vilken läggnig har du? och anser du att de är något fel med de som inte har samma läggning som dig?

Svar;Jag är Bisexuell. Nej det anser jag inte!


3; ungefär hur många har du legat med killar/tjejer?

Svar; Killar: 16st  och   Tjejer: 2st

 
4; Vilken sex ställning föredrar du? och vilken tycker du verkligen inte om?

Svar; Med killar Missionären, och sked.  och Tjejer: 69:an..


5; vilken är din värsta sexuella händelse du varit med om?

Svar; Med en kille som som knullade mig jätte hårt bakifrån och slant in i rumpan.. :( GJORDE SVIN ONT!


6; Viilket föredrar du? knullkompis(kk), fylle sex eller förhållande sex?

Svar; kk eller förhållande sex!


7; Vad tänder du på ? och vad blir du upphetsad på ?

Svar; Jag är otroligt undergiven, så gillar att bli styrd. Sen gillar jag att bli tagen hårt.. Även lite nyfiken på wet.


8; Vad tycker du att ett bra förspel ska innehålla?

Svar; Mycket oralt , mys o trevlig musik i bakrunden.


9; sista frågan, vill du vara anonym med ett påhittat namn? eller vill du att jag skall publisera ditt namn?

Svar; Går bra med : Petra.



petra; Hejsasn, här kommer det en fråga till dig som bloggare.
Är det någon mer som får sprutorgasm. Är det ovanligt eller är jag rätt ensam om det.

Svar; Petra, du är definitivt inte ensam om de så du ska inte känna dig ensam om de, men det är ganska ovanligt att man kan få sprutorgasm eller fontänutlösning:). Håll utkik på min blogg petra för de kommer så småningom komma ett inlägg om sprutorgasm/fontänutlösning.

Tack för att du ställde upp på denna intervjun Petra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0