Mr. blue eye intervju

Nu kommer det en intervju som jag verkligen kände ett tvång på. han är en helt underbar kille och alltså lite intresserad vad han anser och varit med om inom sex:).

1; är du oskuld? om inte när tappade du den och med vem?

Svar; Nej jag är inte oskuld, tappade den vid åldern 14! Med vem behöver vi inte snacka om lite privat (:



2; hur många har du haft sex med? mellan 1-10, 10-20st?

svar; 1-10 st


3; vilken läggning har du?, och tycker du att det är någonting fel med de som inte har samma läggning som dig?

svar; helt åt tjej sidan!, tycker jag verkligen inte, alla födds med olika hermoner i sig, dock så kan bögar/bi vara jävligt roliga!


4; vilken är din favorit ställning? och vilken hade du gärna provat på?

svar; Favorit ställning, humm bra fråga faktist , tror de får bli att bli riden


5; hur tycker du att ett bra förspel skall gå till? från början till slut.

svar; jobbig fråga måste jag dock säga! Men mycket lekande och mysande skulle jag väll säga? tror dom flesta håller med på det.


6; tror du att tjejer bryr sig om storleken på killens snopp?

svar; klart att tjejer bryr sig om storleken vafan, dom vill väll få en rejäl njutning eller har jag fel?


7; vad är de roligaste som har hänt under ett samlag du varit med om?

svar; Det måste nog vara när jag hade sex med mitt ex och hennes lillebror kom in ganska pinsamt med ändå roligt!


8; har du någonsin haft sex på något ofentligt ställe ? isf var?

svar; inte vad jag kan komma ihåg, så måste nog svara nej på den frågan


9; vad är din speciella fettish? och vad är de som får dig att tända på just de?

svar; Det är riktigt sexiga rövar och nice tits! tror nog alla killar tänder på det?


10; har du varit med om någon tjej som har fått sprut orgasm/ fontän utlösning?

svar; nej de har jag inte, dock skulle de nog varit jävligt roligt haha!


11; sista frågan, vill du vara anonym i denna intervju eller är det okej om jag publicerar ditt namn?

svar; anonym men kalla mig Mr. blue eye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0