platser att ha sex på.

God morgon!.

Jag frågade ju på Facebook om alternativ att ta upp här på denna underbara blogg och ett av alternativen var ju olika platser.

Sängen är ju en självklarplats, både din egna eller någon annans.

Jag såg för några veckor sedan en tjej och en kille som hade sex utanför en dans klupp.. huum.. att man inte kan behärska sig?
inte nog med de så har jag sätt massor andra ställen folk har pippat på. men tydligen är de väldigt vanligt att bli pullad överallt, kan ni inte visa lite respekt?..
tex när jag tog tåget hem från gbg va de ett ungt par på ungefär 15 år som satt o pullade av sin flickvän brevid en äldre dam, alla såg de!. snälla visa lite respekt.

oj jag ska inte dampa mina underbara läsare..

Var har ni haft sex?.
vilken plats är er favorit plats?

de är helt ok att knulla ute o var som hälst. men snälla se till att ingen är där :D.

/kyss på innerlåret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0