sex tips !

hejsan mina kåta läsare!

ikväll tänkte jag skriva lite om vad som uppskattas av killar under sexakten!

Oralt; du skall först reta upp honom med en massa kyssar längst magen och nedåt, sedan skall du ta in en eller båda pungkullorna i munen och skuga, har du tungpiercing skall du utnyttja det. sedan skall du samla saliv och ta in snoppen i din mun och suga, samtidigt skall du runka av honom med en mjukrörelse "ruterandes". kolla gärna upp på killen means detta sker. de lär gillas.


Under sexet; Många killar gillar att ta komandot över tjejen, du som tjej skall gärna ta på dig slälv, stöna och säga upphättsande och smått brutala ord.. tex. Knulla mig hårdare, jag vill känna din hårda kuk i mig. djupare ! Fuck me, osv. Glöm inte att ta på dig själv, fingra smek osv.

Tack för detta, fråga gärna om det är någonting ni undrar kåtisar!

/ kyss och smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0