snoppar?

Tjena igen.

nu blev de två inlägg på en kväll :).
detta är en sak som jag vill höra just din åsikt om:).

vilket föredrar du omskuren snopp eller ikke omskuren eller spelar de ingen roll?
anser du att snoppen är renare med eller utan?
anser du att snoppen är finare med eller utan?

själv tycker jag inte att de är någon större skilnad..
jag tycker inre att snoppen är fin över huvudtaget:)..
och de har inte med förhuden att göra ifall man är ren eller inte?. man kan vara lika "smutsig" med eller utan förhuden. sålänge man tvättar den dagligen precis som vi tjejer ska göra för att bevara den livsviktiga delen fresh ! :).

jag var tvungen att fråga o sådant, pga jag och en vän satt just o diskutera detta samtalsämne !
ska försöka att inte dröja så med nytt inlägg.

kyss och smek på innerlåret !.

sex is good


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0