The wet bitch intervjun

1; är du oskuld?, om inte när tappade du den och med vem?

Svar; nej jag är inte oskuld. jag tappade den när jag var 15 år, anonym person.
 

2; hur många personer har du haft sex med?

svar; 2 killar.


3; har du någongång sugit av en kille och fått satsen i munnen?

svar; Ja det har jag, men är inget stort fan av de grymt äkligt.


4; har du haft en trea ?, om inte vill du?

svar; nej jag har inte haft någon trea, och är inte så intresserad av att ha det heller.


5; hur ofta har du sex på ett ungefär?

svar; alldeles för sällan.


6; har du provat på matsex?, isf vilken sorts?

svar; nej de har jag tyvärr inte, men vill prova med grädde.


7; är du i något sexuellt förhållande just nu?

svar; ja jag är i ett sexuellt förhållande just nu.


8; vad är din speciella fettish? och varför?

svar; rumpor, i sängen ska det vara långa förspel.


9; hur ser ditt perfekta förspel ut?

svar; mycket pillande utan på kläder, smått uppretad. sedan go one bitch


10; de pinsamaste du varit med om inom sexuella handlingar?

svar; på en fest när alla utanför viste att vi la och knullade, så de va lite pinsamt att komma ut ur rummet.


11; Vilken plats, vilken stälning drömmer du om?

svar; på stranden, hela kamasutra boken!


12; vill du vara anonym eller inte?

svar; jag vill vara anonym, men kalla mig för "the wet bitch".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0