Mr cool intervju

 


1; Är du oskuld? om inte hur gammal var du när du tappade den? och vad hete personen?

Svar; Jag var 15 år gammal när jag tappade min oskuld och hon hete Anna.


2; Vilken läggning har du? och annser du att det är något fel på de andra med annan läggning?

Svar; Själv är jag en hetrosexuell kille men jag tycker defenitivt inte att de är något fel med de med andra läggningar, eftersom ett av mina ex var bisexuell. Jag tycker att man får göra som man vill.


3; Hur många har du haft sex med? mellan 1-10 , 10-20 eller uppåt? och annser du att man är "hora" , "pimp" ifall man har haft de med många?

Svar; Jag har haft det mellan 1-10 st personer. Nej jag hade häldre kallat de för lättfotad och manshora, jag tycker verkligen inte att de är fräckt om en kille knullar med många.


4; Vilket föredrar du, knullkompis (kk), fylle sex eller förhållande sex?

Svar; Jag tycker verkligen att förhållande sex är de bästa som finns.


5; Vilken ställning föredrar du? och vilken är den absolut värsta?

Svar; Jag föredrar verkligen doggy stile, men kan dessvärre inte komma på något dåligt med sex.


6; Vilken är den värsta sexuella händelsen du har varit med om?

Svar; De värsta jag kan koppa på som jag har blivit drabbad av är väl när jag skulle ha one night stand en gång och den vägrade att vakna till liv, de va både pinsamt och tråkigt eftersom inget mer hände..


7; Vilken plats tycker du mäst om?

Svar; de brors ju på , men ifall de gäller ridandes är de golvet eller i bilen:), annars är de väl sängen eller i duschen.


8; Vad tänder du på hos en tjej?

Svar; RUMPAAH utan problem asso.

9; och sista frågan, vill du vara anonym i denna intervjun?

Svar; Ja, du kan kalla mig för mr cool 

Mr cool jag tackar så hemskt mycket att du ville ställa upp på denna intervjun:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0