välkommna hit.

Hejsan välkommna till min ny skapta blogg som kommer till att handla om sex, här kommer jag att ha;
veckans stälning.
veckans fettish.
veckans intervju.
veckans frågor och svar time.

ni får självklart skriva till mig och ge önskemål om någonting speciellt, jag kommer att göra allt för att mina läsare ska ökas och bli beroende.

Här kommer finns inga fördommar, ni får vara anonyma ifall ni vill, de här blir en test blogg inom några månader och sedan kommer ni att få säga till vad som ni vill ha ändrat eller ifall den fungerar som den ska :).

/ kyss på innerlåret.


Kommentarer
Postat av: fridah

skriv lite om hur man ska få sin kille fatta att man gillar att bli ''dominerad'' liksom, hade uppskattats mycket;)

2010-12-13 @ 19:26:17
Postat av: anonym

jag vill att du skriver mer om dig själv och olika händelser som har hänt dig

2011-04-16 @ 22:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0