ALVAR!

Hejsan mina hårda och våta läsare. Först och främst skulle jag velja ta upp att det kommer inte att fungera för mig att skriva nytt inlägg varje dag, med tanke på att ni är väldigt dåliga på att ge exempel på vad jag ska ta upp här. Jag tycker allt att ni skulle kunna vara lite mer aktiva med kommentarer ifall ni vill att jag ska vara aktiv med inläggen:). menmen nu kommer de riktiga inlägget.


Hora?
jag tycker det är grymt fel av alla er som tycker att man är  hora bara för att man har haft sex med några stycken, för att man tycker om sex?. Jag annser inte att man är hora utan jag anser att man lär sig och får allt mer erförenhet, som tex jag. Hade jag inte haft detta intresset så hade ni ju inte haft någonting att läsa om , sånt här gör faktiskt lite förbannad,men jag hade tänkt att prata om lite annat längre fram mina kåta läsare!.


/kyss och smek på innerlåret !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0